SKŁAD PREZYDIUM RADY RODZICÓW:

Przewodniczący Konrad Waluś
 Z-ca przewodniczącej Marzena Jaskólska
 Skarbnik Sylwia Galik - Wojtasińska
 Sekretarz Hanna Kamińska- Hadada

 



 

Każdy rodzic/opiekun ucznia oraz nauczyciel SP 18 w Poznaniu w sytuacjach uznanych za niezbędne może skontaktować się z RR poprzez kontakt z:
-przedstawicielem RR w danej klasie
-przedstawicielami trójki klasowej, którzy przekażą informację do RR
-pozostawić pismo w teczce RR, która znajduję się w portierni szkoły
-wychowawcą klasy
-facebook
-email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.    
Regulamin kontaktu metodą elektroniczną:
- Konto będzie sprawdzane raz w tygodniu
- Przesłane sprawy będą przekazywane RR i omawiane na najbliższym spotkaniu RR
- Odpowiedzi na przesłane sprawy będą przekazywane po rozpatrzeniu ich przez R
R - W przypadku wniosków "pilnych", Prezydium RR może rozpatrzyć szybciej niż na kolejnym zebraniu RR
- RR zastrzega sobie możliwość nie rozpatrzenia wniosku sprawy anonimowej
- Nadawca e-maila powinien być imienny lub conajmniej wskazać klasę, której sprawa dotyczy

Wnioski o dofinansowanie wycieczek należy złożyć do końca roku 2019.

  wniosek o dofinansowanie - ogólny 
  wniosek o dofinansowanie - wycieczka 
Zachęcamy do korzystania ze strony Fanimani.
mała instrukcja:
1.wejść na https://fanimani.pl/rr18poznan/ i kliknąć 'wspieram'
2.wybrać sklep, w którym chcesz zrobić zakupy
3.zrobić zakupy tak jak zawsze - RR otrzyma część wartości Twoich zakupów (korzystanie z serwisu jest całkowicie bezpłatne i nie powoduje zmiany cen- darowizna jest przekazywana przez sklep a nie przez kupującego)
- Prowadzenie kawiarenek i kiermaszu rękodzieła podczas zebrań klasowych i indywidualnych /uzyskane środki wspomagają zakupy „przedmiotów”
edukacyjnych dla dzieci/
- Montaż progów zwalniających na terenie szkoły /spowolnienie ruchu jest niezbędne ze względów bezpieczeństwa naszych dzieci/
- Organizacja balu
- Zakup stołu – sprzętu typu piłkarzyki – ze środków uzyskanych ze zbiórki makulatury
- Organizacja festynu szkolnego
- Uzyskano dostęp do wersji elektronicznych podręczników dla klas IV-VIII dla wszystkich dzieci
- Zakupiono 20 kolorowych krzeseł do świetlicy szkolnej. /20x132=2640zł/
- Dofinansowano dystrybutory na wodę dla dzieci i partycypowano w kosztach ich eksploatacji w roku szkolnym 2019-2020 /1000zł na rok/
- Dofinansowano ze środków Rady Rodziców zakup lektur szkolnych dla klas I-III (zmiana podstawy programowej) i uzyskano dofinansowanie zewnętrzne
/RR 999,95zł, dofinansowanie 747,51zł/